oboy fittan

FY FAN MIN MORSA!
jag tar fan oboyen och någon har helt in en annan chokladskit i den,
k: vem har lagt i den här skiten ?
p: inte vet ag, lottie har du gjort det?
L: nej
p: vem har gjort det då?!
L: det var väl jag då
k: om det låg oboy i den här när du hälde i det vet jag inte vad jag gör
L: nej det låg ingenting där i
 jag börjar gräva med en sked för att se om det finns någon oboy i, det kommer upp oboy
k: det finns ju fan oboy i den, varför ljuger hon för?
p: klart hon inte ljuger, sdet fanns väl abra någonting på kanterna
 jag börjar hälla över det i en annan bunke jag ser att det finns oboy
K: detlåg ju visst oboy i den ?!
p: nej
k: men jo, det är ju fan halva kvar?!
p: lottie, det fanns ju oboy kvar
L: då fanns det väl det då, jag vet inte ,

HON LJUGER SOM EN JÄVLA PONANI,
SLUTA TYCKA SYND OM DIG SJÄLV OCKSÅ!
DET KOMMER KOMMA SÅ JÄVLA MYCKET INLÄGG IKVÄLL EFTER ALLT HON GÖR!

/kp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0