allsång

Tja,
jag har inte skrivit någonting på länge, men nu får ni ett inlägg ;)
I Måndags så var jag i Stan med Amanda och Hedvig, det var så ävla nice!
men fy fan vad det regnade, jag såg ut som en slickad hund:P

Jag köpte:
- 2 par skor ( 50 kr st ) Weekday
- lunch ( 52 kr ) anonymt :P
- stickad myströja (79 kr) Gina tricot
- annan stickad tröja ( 50 kr ) Gina tricot
- en klocka (45 kr) Myrorna
- en ring (10 kr ) Myrorna
- navelnpiercing ( 30 kr )
- rakblad vibrance ( 167 kr ) coop Forum
- Comviq kompis (150 kr ) Bilisten :D
- Softaste paraplyet (99 kr)


 sedan kom Amanda på kvällen och sov över ( hon tyckte jag hade skönaste sängen ever som hon tjatade om både hela måndag och tisdag :P )
 sen på Tisdagen så var det fan Allsång on the Skansen! LÖVE IT,
Jag och Amanda gick från östermalmstorg till Skansen, softaste! älskar båtar, de är verkligen underbara!
Jag kom på ideen att jag , amanda, hedvig och annika bara måste hyra en trampbåt någon dag :P
ajaa, hatar folk som skriver långa texter så jag avslutar här,

Bilder kommer snart.. har inte laddat in dem...
PUSSAR OCH KRAMAR , :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0