he..

mma äntligen!
segaste ever! Det var bland det tråkigaste :P och mycket mygg !
(hata mygg och att skiten kliar , hata att klia)
Min faster har ju ett nytt landställe, så skulle vi rösta fram ett namn till huset..
huset var gult och hade varit en telegraf och ett fängelse innan..
Jag kom på Gulan vilket fick 2 röster , och de som vann fick 3 :P
men de ska välja ett av namnen som alla kom på .. spännande att få veta vilket, hör av mig om vilket de fick.. :P
på hemvägen så åt "kära" familjen på MAX, Hatar max:P mcdonald is the shit!
typ första gången vi åt onyttigt :P :D

troligt trött på killar , verkligen skit trött.. åhhhhhhh... :/
ajja, puss&kram på alla äkta personer!


Kommentarer
Postat av: Alex

tjo alla killar e inte likadana ;) tror jag iaf :P

ta hand om dig

peace

2008-06-29 @ 01:02:10
URL: http://www.myspace.com/aebswe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0