nattugglan

Nämen shohejsan!
Jag vill bara berätta att ag är värsta nattugglan ::)
sitter uppe varje natt och sen sover till typ 2 :P
skärpning..
Nu är klockan 03.38 och jag hade tänkt att lägga ifrån mig datan och ta hand om min mobil istället ;)
Allting ska vara rättvist här i livet..
Som ni såg på inlägget innan så är det så att alla bussar inom SL strejkar den 1 Juli
vilket suger kuk,kuk,kuk (hästkuk) ...
Vi kommer inte att kunna ta oss till allsång, :P men det är lugnt.. vi fixar allt <3
jag har inte ens snackat med Larzza men vi hörs, det är lugnt..
det som är synd den här gången med Allsång är att E.M.D ska vara där.. SKÄMS! ajaa..
ha det bra! nås på mobilen.. pussochkram , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0