såkallad "familj&kärlek"

Jag förväntar mig inte att ni läser det här, nu vet ni lite.
jag vill flytta som fan, bli inte förvånade om jag en dag rymmt eller
tagit mina saker och flyttat till någon annan, bli inte förvånad, spela
inte förvånad. Ni visste vad jag ville.
Jag hatar hästar, finns ingenting nödvändligt med dem.
kostar bara.
fan för hästar, hästar är typ hamburgare.
släälj dem för i helvete, har jag valt att komma till denna familj som är så
jävla kåta i hästar?! jag har inte valt det ett skit..
växt upp såhär, det här är INTE jag.
Brottby, vart fan ligger det på kartan ?
brottby - in the middle of nowhere enligt radion.
enligt mig med.
jag ångrar mig att jag inte rymmde när vi var i Grekland, jag ångrar som fan!
nu kommer det att ta flera veckor innan vi åker utomlands igen.
kan vi åka till Thailand?
-nej, vad fan tänker jag med ?! Hästarna, någon måste ju ta hand om dem, de klarar ju´inte sig själva
på vintern, och man kan ju inte lämna köttet till någon heller ?
om jag hade pengar skulle jag dragit.
Har jag valt att mina föräldrar ska vara gammla , nej?! det har jag inte .
Har jag valt att vara tjock ?! nej, verkligen inte !
Har jag valt att vi ska bo här, har jag gjort det?!
jag fanns fan itne ens när ´vi flyttade hit. Jag var inte med och gjorde valet.
vill verkligen inte vara kvar.
någon som är intresserad av detta ställe?
inte en kotte, i alla fall inte de som har läst den här texten. jag sitter fortfarande och tänker¨
på de där jävla hästarna.
de kostar så jävla mycket bara,
vi skulle fan kunna åka utomlands varje månad om inte de där jävla hästarna fanns,
det skulle finnas mer kärlek inom familjen , vi skulle verkligen inte bo på denna fucking håla,
vi skulle kunna ha kul,
man skulle kunna ta hem kompisar, och andra folk.
vem fan vill komma hit ?! inte en jävla kotte, oj, förlåt, det finns ju typ bara kottar och träd här.
fuck this place.
dra åt helvete?!
JAAAAAG FLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYTTTTTTTTTTTAR SNART! JAG MÅSTE!
bor häldre på gatan än här, jag är seriös.
bryr mig inte hur mycket jag fryser när det blir vinter, bättre än att ligga här och lida som fan.
skit samma.
här om dagen skulle jag ta bussen med ida till oslo, vi stog fan i trappan in i bussen,
men vi gick av för att vi inte hade tillräckligt med pengar, jag hade åkt om jag hade det. jag lovar det!
nu är det fan nog med mitt skrivande,
slaktar alla hästar inatt.




om ni ska kommentera anonymt behöver ni lika gärna inte skriva någonting .

/kp

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hatar denna håla!

2008-11-03 @ 21:23:11
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0