bilds


Jag i Sickla

Om man inte åt en bulle i lördags så måste man varit upptagen eller någonting
jag åt fan 4 bullar. Nu blir det ut och springa ;)

Ida och jag

Ida,

Kajsa

Kajsa

Kajsa och bror

Ida och Kajsa

Snacka höstbilder, eller hur? så himmla mysigt ute nu för tiden!
Längtar verkligen tills vintern kommer, längtar, längtar, längtar!
Men ska njuta nu av hösten, för det är helt underbart med alla färger.
Alltså i helgen typ roligaste ever.
Vi har varit på mcdonald i medis, kommer till b-hagen vid 23.00
och så går det en "yngre-tant" framför oss.
Mellan benen hänger en toapappersbit ( 1 m lång) och dinglar mellan benen
jag garva så jävla mycket att jag inte kunde ta foton.
jag säger bara , skagenmacka med ramlösa och bulle och saft till efterätt
med rätt sälllskap, finns det någonting bättre, nja?
aja, nu är jag tyvärr hemma i alla fall..
som jag sa i förra inlägget. vill verkligen flytta..
hästarna förstör AAAAAAAAAAAALLTING!
allt, allt, allt! därför det är så nice med sundell..
man snackar ALDRIG om hästar, man kan ha mys tillsammans, allting,
den där känslan inom familjen som är så jävla mysig.
Den finns inte hos oss, :/ ..
om vi inte flyttar så rymmer jag seriöst.
kan man flytta till någon? (a)

pussen
 /kp


Kommentarer
Postat av: Malin

Jätte härliga höstbilder :)

Jag glömde helt bort att trycka i mig bullar i lördags, fail!

2008-10-06 @ 09:04:41
URL: http://kamelgaffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0