fan

 8 jävla år med dig gumman har varit helt jävla underbart! Vill verkligen tacka
dig, för allting jag har gjort med dig, ångrar fan inte ett piss... Alla förändras
och även vi, (tyvärr).. Glömmer fan inte ett skit av vad vi har gjort tillsammans.
Jag trodde vi var som födda för varandra, men hade tydligen fel, du var min
syster, och fatta att mista sin familjemedlem, min älskling som jag hade my-
sigast med! nämner bara: ströming, nordia, billie the vision, buzz, fjortis,
hårfärgning, rödavolvon, studsmatta, din säng.. finns så jävla mycket mer..
allting väcker minnen för mig, när jag åkte hem från dig på söndagar, så
längtade jag tills nästa helg, men syster började i 6:an och fick nya klass-
kompisar och sånt, vi sågs mindre och mindre (var mycket glad för henne)
allting blev annourluna, och nu är allting helt plötsligt skit, allting , allt, allt, allt,
hon säger att hon älskar min kompis mest av allt och skit fast de bara har
träffats 3 minuter sammanlagt, de har bara sms:at med varandra, jag säger
inte att jag har varit så jävla perfekt själv! Det ända jag har velat göra är att få träffa
dig varje fucking helg, men du har inte haft tid, suttit hemma och väntat varje
helg, men du har inte haft tid. synd det, :/  fatta nice det är att få sms från den
man alltid älskat mest, som vart ens syster, som man upplevt mest med,
skriver saker som jag aldrig kunnat tänka mig en sis kunna göra, det var fan
värsta mardrömmen, har inte sovit på hela natten, påsar under ögonen,
helt jävla förstörd, tänker bara på henne 24/7, det rullar i tankarna hela tiden!
Stannat hemma från skolan för att jag har blivit så jävla svag, vill inte stå, vill
ligga här i sängen hela mitt liv med kent på högsta och ligga i fosterställning,
med huvudet på sne och se tåren åka över näsan och droppa ner på handleden.
tänka , har alla som skrivit låtar tänkt påmin syster... ? Jag och min mor skulle ju
överraska henne och hennes mor till ett spa, men det blev ingentning av med det
och nu orkar jag inte åka dit. väntat ett helt år på att få åka till Vemdalen igen med
henne, få trängas i köerna, åka i skogarna , rammla , kissa/bajsa på sig,

  
    

2000-2008
du finns alltid i mina tankar, jag avgudar dig!

/kp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0