kp

tjingeling!

- jag suger på att dansa
- måste plugga
- gå ner i vikt
- träna
- taggad på spexx på söndag med ida
- älskar mat
- hatar se min mage svälla
- hatar att snön är borta
- längtar till nyår, vad kommer hända ?
- älska sundell
- jul är jag
- funäsdalen 5-8 feb
- jullov 19dec
- funderar på att lägga ner bloggen ( skrevier onödiga saker, kan ge signaler till att jag tycker synd om mig själv)
- kolla upp prao
- åka någonstans , typ gbg
- sova hos sebbe inatt
- infomöte 08.00 i K7 om prao
- ponani

ska kolla upp lite saker nu och så.
vi hörs väl kanske..
/kp


Kommentarer
Postat av: Anonym

KAN se ut som du tycker synd om dig själv...hmm, har du själv läst vad du skriver?

2008-12-04 @ 21:54:49
Postat av: sabina

ursäkta ''anonym'' IN MY ASS!! ta ditt jävla anonyma namn och gå och lek nån annanstans annars svär jag att jag ska slå sönder dig!! kom till huddinge din bitch och du är död!!

kajsa din blogg är så bäst!! läser den varje dag du får itne sluta!!

2008-12-05 @ 13:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0