resa,resa,resa

Imorn åker jag och Hanna till Hamburgesund ( västkusten )..
tåget går ; 10.10 och är framme vid 15.00
jag sitter tyvärr i en tystvagn så man får typ inte
säga ett ord, jag känner bara hur kallt och tyst det kommer att vara,
aja, men mamma är en gud som har bokat resan ikväll liksom!
Vi kommer hem på Fredag (25/7)
aja, ni kan ju höra av er när jag är där nere i alla fall, :D
juste, jag har råkat ta bort alla mina nummer på mobilen, så skicka gärna ett sms
med ditt namn i :D

Alla med comviq: 076 252 20 18

Alla övriga : 073 512 02 08

Sen åker vi till Gotland 28/7, är där i en vecka, sen ska vi till Grekland 23/8, dagen innan min födelsedag btw :D ;) <3

sho pro :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0