school

tjenishej!
Jag sitter på Engelska, tyvärr..
snart är det lunch, tyvärr..
men rast, bra..
fick min engelskautvärdering tillbaka,
hon påstår att jag har problem med att stava,
jag kan inte neka till det.
Nu är det så att vi slutar snart och jag ska bara kopiera in världens mest idiotiska "lek" :

"Runka bulle eller runkbulle är benämningen på en lek eller tävling i onani som män och pojkar sägs ägna sig åt. Leken går ut på att man samlas i en mindre grupp, ställer sig i en cirkel och placerar en bulle i mitten. Sedan börjar man onanera (runka) och ejakulerar en efter en på bullen. Den som sist ejakulerat tvingas, i enlighet med reglerna, att äta upp bullen. Om man kräks tvingas man att äta upp kräket också."

/kp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0